Pasannesi Tam 13 aylıktı bıraktığımda , ben bir anda kestim çünkü gece sabaha kadar sallanmak istiyordu , ben önce uykusunu düzene soktum günde tek uyku yaptırdım, akşam saat 9da yatırdım, saçını ayağını okşadım, gıdıkladım, ceeee e oynadım, ağladı kucağıma aldım ayağa kalktım ama ışık açmadım ve odadan çıkmadım, sakinleşti yatırdım ağlarsa tekrar kaldırdım, ilk üç gün zordu ama sonra alıştı bir hafta olmadan da tamamen oturdu düzeni