Deletedmom_49 9 ay 5 gunluguz. Halen hiç dişimiz yok. Sürekli aglak, mizmiz. Gece uykusunda 162829 kez kalkiyor. Halıyı dahi ısırmaya çalışıyor. İsirmaktan memeyi bile ememiyor iki gündür. Ne zaman çıkar bu dişler çok yoruldummmmm😔
TheBaby Deletedmom_49 Biz 10 gün önce aynı şeyleri yaşadık. Çıktı dişi😁 minnacık alttan bi tane uç verdi. 7 ay 20 günlükken.
Ssssraa Evet diş, ve durun daha bismillah hemenden koyvermeyin önünüzde uzuuunca bir diş serüveni var 😂
Deletedmom_49 Ssssraa daha yeni değil ki 2 aydır böyleyiz biz. İki aydır sadece 1.30-2 saatlik uykuyla duruyorum. Üstten mi çıkarıyor alttan mi anlayabildiniz mi
Ssssraa Deletedmom_49 alt gibi geldi, yani ilk dişleri daha çok çıkacak demek istedim😊 benim oğlum da 4 aylıkken başladı 5 buçuk aylık falandı patlattığında. Biraz uzun sürebiliyor. Köpek azı ve ön dişleri
Deletedmom_49 TheBaby yaa allahimm darısı bize kuzum ya😅mahvolduuum. 10 gün mu sürdü çıkması ay bide damaklarinda belirti var mıydı
Deletedmom_49 Ssssraa ya çok geç kaldı oğlum sanırım tıbben bilmiyorum ama kendi yaşıtları çok çok erken çıkardı😅☺️ çok zorlanıyor. Tetagil dış jeli anlık fayda ediyor. İstahsizligi da artmış durumda. Geçer mi 😔
TheBaby Deletedmom_49 Bol salya. Her bulduğunu delice ısırma. Gece gündüz huzursuzluk. Uyku düzeninde değişiklik. Ben anlamadım ilk. Ek gıda verirken çay kaşığını vurdum alta tık tık ses geliyooo. Ben bi sevin bi sevinn. Görmek istiyorum dilinden müsade etmiyo. Hamileyken yüzünü göstermedi hiç şimdide herşeyini saklıyo😁 Daha dün görebilme şansına nail olduk🤣 Bi foto çekicem hatıra olsun diye imkanı yok. Damaklarıda aynı senin fotodaki gibiydi yemek yerken görüyordum.
Ssssraa Deletedmom_49 hayır yahu neden geç kalsın her bebişin gelişimi farklıdır😊 benim oğlumla beraber 3 akranı daha var hepsi inanın o kadar farklı gelişim gösteriyor ki… iştahsızlık evet diş dönemlerinde olan bir şey maalesef. Eline havuç gibi şeyler verin, taze soğan çok rahatlatıyor mesela. Biraz dolapta bekletin soğulk olsun damaklarını çok rahatlatır kuzucuğun😍
Deletedmom_49 TheBaby aa bizde salya yok mesela 😅 bende kaşık testi yapıyorum ses gelmiyor 😅🤭 ama her şeyi deli gibi ısırıp koparmaya çalışıyor. bizimki de yakındır o halde
TheBaby Deletedmom_49 Bence yakın. Alt damak ön iki dişin çıkacağı yer varya onun hemen arkası dolgunlaşmış.
pamuk_sekerim2022 Deletedmom_49 maalesef kesilmiyor bu ilk başlangıç daha☺azılar daha zor oluyor…kızım alt dişlerini çıkarttı şimdi üst dişleri belirginleşmiş sürekli huzursuz bazen ağlama krizleri tutuyor yavrum okadar belli ediyorki dişlerden olduğunu…hepsi çıksada rahatlasa bi😙😎