Hanımlar 2.ve 4. Ayda rota aşısı ve sağlık ocağının aşılarını olduk. Kendi dr.umuz başka şehire gitti 5.ayda başka doktora gittim o 5.ayda asi yok dedi ama kendi dr.umuz var demişti. Siz hangi aşıyı yaptırdınız bu ayda asi var mi? 6.ayda başka dr.a götüreceğim kızımı gec kalmış olur muyum 5.ay asisina ? Bu arada 5. Ay sonu sağlık ocağının aşısı var onu yaptiracagim Bu sorduğum özel asi.