Gizemkutay o ön süt oluyor canım, genelde karbonhidrat ağırlıklı beslenince gelir o süt. Mümkün olduğunca protein sğırlıklı beslenin. Eğer sütünüz yeterliyse emzirmeden önce elinizle veya pompayla biraz sağıp o sütü dökebilir sonra memeyş verebilirsiniz