10 aylık oğlum İki gecedir bir türlü uykuya dalamıyor. Henüz hiç diş çıkarmadı ama üst ön dişlerin olduğu kısım beyaz beyaz kabarmış. Acaba diş mi çıkaracak diyorum. Tetagil granül vermemi tavsiye etti bir arkadaşım ama içeriği temiz mi acaba? Bir de daha önce de diş çıkaracak diye düşündüğüm zamanlar olmuştu ama şuana kadar çıkarmadı, yine aslında dişle ilgili bi gelişme yoksa ilacı boşa vermiş olucam bi zararı olur mu?