Slm1122 Merhaba hanımlar 2 numara mamaya 6. Ayda mı geçtiniz 7. Ayda mı sma optipro kullanıyorum birde bi farklılık oldu mu kimisi 2 numara alerji yaptı içmedi felan yazmış deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim☺️
TheBaby Slm1122 6.ayda ama 1 numarayı bir anda keserek değil. Tatları farklı. Mama reddi yaşayabilirsiniz. Yumuşak geçiş yapmalısınız. 120 cc veriyoesanız örnek. İlk gün 3 ölçek 1 numara 1 ölçek 2 numara. 2.gün 2 ölçek 1 numara 2 ölçek 2 numara gibi karıştırarak
Lilababymom Slm1122 hipp kullanıyordum 6. Ayda 2 ye geçtim doğrudan hic sorun yaşamadım. 9 aylık gibi de sma kullanmaya başladık onda da hic garipsemedi. Bu sanirim cocukla ilgili bir durum. Siz de çocuğunuzun tepkisine göre ilerlemelisiniz
Uraz_Hande Bizde 6 ay 8 günlük olduk hipp 1 kullanıyorum 2 ye geçmeli miyim yada ne zaman geçmeliyim paylaşırsaniz çok memnun olurum mamam azaldı almak istiyorum ama çok kararsızım