Mihrimahim16 hulyadurmus Gece uykusunu bölmek istemiyorum zaten gece 12 de zor uyutuyorum sabah 6 da veya 5 de kalkıyor ..
alptoyyy hulyadurmus 6 ayda uyku eğitimi vermiştim zaten uyuyordu sadece gece beslenmesi için kalkıp geri uyuyordu şimdi uyur direk sabah uyanır