hulyadurmus Kızlar bu gece beslenmesini nasıl bırakacağım. Siz nasıl başardınız bana da tavsiye verir misiniz Allah için 😏😑 16 aylık bebitomm❤️
Mom4565 hulyadurmus bı anda kestim 4 aylıkken bıraktık gece beslenmesini doktorum tavsiyesiyle. Kararlı olup emzirmiycek siniz.16 aylık zaten geç kalmisiniz 😊
AytenMina hulyadurmus bende 16 aylıkken kesmiştim bir anda uyandıgı zaman sakinlestirip su verdim. Ama şu bir gercekki uyumadan once güzel doyurulması gerekiyor. İlk zamanlar acıktıgı için cok sık uyanıyordu. Simdi uyumadan once cok güzel doyuruyorum gece uyanınca su veriyorum tekrar dalıyor sadece ilk 3 gün zorluk cekersiniz
ZeynebinAnnesi55 hulyadurmus bu ara herkes gece beslenmesini kesmek istiyo bende istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum postları okuyorum belki cesaretim gelir diye Allah kolaylık versin inşallah kesebiliriz
86antikken hulyadurmus 13 aylık bıraktık. Uyanınca su verin her seferinde belli bi süre sonra su için kalkmaz bi daha
Ssssraa Birinci gün biraz zor, ikinci gün nazaran daha kolay geçiyor sonra zaten alışıyor. Uyanınca vermeyin, sırtını sıvazlayın, sakinleştirin gerekirse evde kucakta gezdirin bir şekilde uykuya dalacaktır.
Mom4565 hulyadurmus çocuğunuz için yapıyor sunuz ama bunu . Vicdan yapcak birşey yok ki agliycak normal 😊
hulyadurmus Ssssraa Peki gece bıraktığınız zaman uyuyor mu sabaha kadar yada en azından bı 4 saat kadar
Ssssraa hulyadurmus 🙈🙈2 buçuk yaşındayız çoğu gece en az bir kere uyanıp bana seslenip yanına gittiğimde tekrar uyuyor. Ama beslenme kadar zor olmuyor. Bu bebeğinize bağlı uyuyadabilir😍
Pasannesi Dün gece denediğim nisbeten basardığım hadise.ama işin handikapı şu uyandığında emzirerek uykuya döndürüyorum biraz aglasada geri uyuyor.nitekim emzirmiyoeum ama ya her uyandığında sallanmayı isterse ?ozaman iştw boku yerm sizce durum ne olur?
Mom4565 senamiray Agliycak bu çok normal cidden ama neden ağlayınca bu kadar stres olup sallamaya yada başka birşey yapmaya gerek duyuyorsunuz ki? Benim bebeğim kolikti 6-7 saat aralıksız ağladığını biliyorum sallamadim ama öyle böyle ağlayıp suscak yani bebek bu .
senamiray Mom4565 gece gece ağlatmaya korkuyorum insanlara ses gider birde uykusu dağılır benimki 4 ay kolikti ne çekerim ağlamasından