2.gecemiz olcak bugun gece beslenmesini kesmeye baslayalı ama sorun şu her uyandığında sallayıp geri uyutuyorum.bu defa sallanmaya alışmazmı?baska ne sekilde uyutabilirim pışpışı kabuş etmiyor.bu seferde gece uyanıp sallanmayı isterse diye korkuyorum?sizler nasıl yaptınuz?sonrasında kademe kademe sallanmayımı azalttınız?bide gündüz uykularındada uyanıyor sürekli ayagıma alıp tekrar uyutmazsam uyumuyor nasıl olcak bi akıl verin??bebem 13 aylık bu arada?