Merhaba anneler kızımın sağ gözünde daha önce göz kapağında hemanjiom vardı tedavi olduk bitti çok şükür ama sanki sağ gözü sol gözüne göre farklı geliyor bana hafif göz kapağı şiş gibi çocuk doktorumuza yolladım fotoları patalojik bir durum yok gibi duruyor çok rahatsız ediyorsa göz muamelesi yaptırın dedi. Ben mi abartıyorum dün çizgifilm izlerken çekmiştim bakış açısı da biraz farklı oldu o yüzden