Delirmemek elde degil. 3.cocugum .tam 10 sene sonra geldi . Dedimki digerlerinde olan hicbisey bunda olmuyck. . ama olmuyo istedigim gibi. Dger iki cocugumda uyurknde sallandi. Yani soyle oluyo besigi birakiyosun aradan 1dk gcmeden cocugunuz gozunu aciyo. Sizde o uyurken onu sallayip uyanikken is yapiyosunuz. Psikolojim valla iyi degil. Ya bn heralde kesin olarak yalnizim. Herseyi duydumda bunu duymadim cunku. 13 yasinda oglum ilk 9ay sallandi uyurken dahi, 10yasindaki kizim 7ay sallandi. Benim bucur suan 7.ayina gunler sayiyo. Evimin vdeosunu cektim ama utandigimdan yollayamadim. Duzen asigi bi kadin olarak suan heeer yer her yerdeeee 🤦😏