Merhaba anneler, 28 günlük bebeğim var, 2 kez burnu tıklandığında sterimar sıkıp otribebeyle temizledik, sonra rahatladi çocuk rahat uyudu, fakat etraftan hiçbir şey sıkmayın, kendi düşer kuruyunca falan diyorlar. Ne yapmalıyım, siz nasil temizlediniz