Herkese merhaba. Emzirmeye ilgili bı problem yaşıyorum. Oğlum 21 aylık. Yavaş yavaş kademeli olarak memeyi bıraktiriyorum. Herşey yolunda gidiyordu. Gündüzleri sadece uyurken emziriyorum son bir aydir ve geceleri devam şimdilik. İki gündür de gündüz uyurken emmeyi bırakıyoruz. Ama gece emerken sağ memeyi tam bisaltamadigindan sanırım bı sertlik oluştu memede koltuk altına yakın bir bölgede. Bu nasıl geçer bilgisi olan varmı. Gece emzirmeye devam ediyorum şimdilik. Ama baya sert bı kitle gibi bişey oldu orda ne yapmam gerekir?