Bize 3 aşıyı birlikte yaptılar. Aşıdan 1 saat sonra yarım ölçek calpol verdim doktorun önerisi ile. O gün akşam ve ertesi gün sabah-akşam yine yarım ölçek verdim. Ateşi hiç çıkmadı çok şükür. Huysuzluğu da olmadı fakat ara ara uykuya dalarken inliyordu yavrum 🥲 ateşi çıkmasa bile doktor ağrılarını alsın diye 2 gün calpol kullan demişti