AryaAsya Kızlar sağlık ocağından geldim Google’da kapanmış iğne ucu kadar bir yer kalmış dedi korktum ben de sorun olur mu acaba erken bıngılda kapanan var mı altı aylık
esraeerdogann AryaAsya bebeğimin 4. Ayında tamamen kapanmıştı doktor kafa çapı büyüyorsa hiçbir problem olmaz dedi 8,5 aylık şuan çok şükür büyüyor ☺️
AryaAsya co2041 saglik ocaginda böyle kafanin üzerini elleyip yokluyolar ya öyle bakti iste o cukur kapanmak üzere demek
AryaAsya esraeerdogann cok sükür ya insallah bizdede olmaz kafasi büyük bi bebek zaten büyüyo yani boyuna fizigine göre