Kızlar bebegim 2,5 aylık yalandan öksürüyor sizde de yasandı mı bu durum ?
Kayasuzey Tabiki😁
Kayasuzey evet bizimde oluyordu
Kayasuzey dikkat çekmek için yapıyorlar bence ama çok tatlılar 🥰😂