Bana güzellik merkezindeki arkadaşım yüzüne istesende lazer yapmam çünkü işin açığı güzel sonuç vermiyor demişti. Ancak iğneli epilasyon yaptırırsan 3 4 seansta tamamen kurtulursun diye de belirtmişti. Sonrasında yüze buz lazerle iyi sonuç alanları da internette gördüm (ne kadar doğru bilemiyorum internet kaynaklı her bilgiye güvenilmiyor çünkü). Tecrübem yok, duyumum da 3 yıl olmuştur, şuan ki teknolojiyle belki daha iyi sonuçlar alınıyordur bilemiyorum. Ama en önemlisi iyi, temiz ve güvenilir bir yere gitmek bence.