Merhabalar
10 gün önce torbalida bir klinik ile görüştüm spiral fiyatı muayene 500 TL dedi. Numaramı kaydettiler regl zamanı arayıp randevu oluşturacağımı konuştuk. Bugün arıyorum 600 TL diyorlar. Spiral fiyatına zam gelmiş 😂 Telefondaki bayan herşeye zam geldi ama diyor. Telefonla konuştuğumuzda dolar daha yüksekti ve zaten spiral fiyatı 100 TL artış göstermez. Medikal işi yapan birisi olarak açık açık soyledim yani ne dicegini de bilemedi 🤦🏼♀️ İzmir’de spiral taktirdiginiz klinik hastane var mı ? Fiyatları nedir ? Özellikle Torbalı taraflarında taktıran var ise 🙏