Asel2 Sabah 7 buçukta bezi değiştim ondan sonrada 3 kez emzirdim çiş kaka hala yapmadı uyuyordu uyandırıp emzirip geri uyudu ama uyurken de yapıyordu aceba doymadı mı şuan yine emziriyorm
ALD Asel2 uyurken kaka yapmaz zaten çişini takip edin doymasa aglar bence ama değişiyor bebekten bebege belki derin uyuyordur
Asel2 ALD onu da düşündüm ağlamıyor hiç ama gece derin uyur ama gündüz tık sesine hemen mırıldanmaya başlıyor hafif yani uykusu
Hep_mi_uykusuz Asel2 Bnce biraz daha bekleyin aksma akadar yapmassa yarin bi dr goturursunuz panik yapmayin😊