Şimdi benim kızlar 9 gibi uyanıyorlar kahvaltı yapmazlar direk mama içiyorlar 2 saat sonra meyveli yoğurt veriyorum ama hiç bir zaman bitiremiyorlar sonra 2 gibi uyurlar uyanırlar çorba içerler içine ekmek doğruyorum birer kase içerler bazen bir kasede yoğurt yerler yanında aradan 2 saat sonra bisküvi pankek gibi şeyler vermeye çalışıyorum onu da yemezler atarlar sonra yarım saat bir saat uyurlar kalkarlar köfte mücver vs gibi akşam yemeği yerler saat 9 gibi irmikli mama yapıyorum yatmadan onu yerler gece uyandıklarında da mama ama 3 ara 3 ana öğün olunca hiç bir zaman tamamen yemiyorlar tabaktakileri çok geliyor galiba nasıl yapıcam ben bu düzeni anlamadım vallahi siz nasıl yapıyorsunuz bu işi