Merhaba kızlar doğdugundan beri bebelac gold kullanıyorum ama bebeğim gazlıydı mamada etkiledmi bilmiyorum şimdi 2 numaraya geçtik ama geçtiğimizden beri 3 haftadır kakası su gibi oluyor bezde bir şey kalmıyor ek gıda yerse bi normale dönüyor hafif katı şekilde acaba mama yaramadı mı birdehiç durmuyor cok huzursuz sürekli mız mız mama kaynaklı olabilir mi kucakta tutup gezdirince duruyor ama kendi kendine oyun vs yok