Hebelehubelee İşteyken sizlerin kaç saat geçiyor 5-6 saat emmezse ve sagmazsak süt çekilir mi ? Ben gelene kadar su an 5 saat geçiyor hemen sagiyorum eve gelince kesilme olur mu ? bilgisi olan var mı
Gzdzeynep Hebelehubelee kesilir başta azalır sonra süt biter. işyerinde mümkün olduğunca çocuğun evdeki emme saatlerine göre sağım yapın
Bilgebykl Hebelehubelee bebeginiz kac aylik. Ben 14,5 aylikken sagimi biraktim sorun yasamiyorum. Sadece evdeyken emiyor.
Hebelehubelee Lidya-t sütün tadı da değişir mi ve de sagacak yer bulamıyorum işte dolapta yok süt koymam için
Lidya-t Hebelehubelee Tadı değişmiyor ama kesilmesi hızlanır. Ben de sağarak verdim 1 yaşına kadar 3 saatte bir sağdım diğer türlü azalmaya başlıyordu