Tostosannesi Eşim, babası,ablasının dil bağı var. Ablası küçükken ameliyat olmuş. Benim kızda bir şey yok. Eşimin yeğenlerinde var hiç sorun olmadı ikiside gayet iyi sadece dilini fazla uzatamıyorlar. Sıkıntı yapmayın çoğu kişide var zaten ilerde sorun olursa doktor ameliyatla düzeltir