Yagmur46 GiybetReis yo yo sorun olmaz tabanını çevirip birkaç saniye suya tutsan yine çıkar 😇zorlanmazsin yani
Umii egelsenkonuss bende gurvita kullaniyirum guzel bence ben migrostan alıyorum indirimde suan hatta
nurelem TheBaby canım actiktikan ne kadar sürede bitiyirsun bir de nasıl sakliyirusn bend egurvita kullaniyorum
TheBaby nurelem Jöle halindeyken bölmeli buz poşetlerine boşaltıyorum. Buzluğa atıyorum. Büyük 2 paket çıkıyor. Her gün 1 tane kullanıyorum zaten. 1 ay kadar belki biraz fazladır bitiyor.
TheBaby nurelem Şimdi baktım paketin bölmeleri saydım. 1,5 ay gidiyor. Ama buzluğa atmazsan 3 günde tüketilmeli
Umii nurelem ben aldigim gibi buzluga atiyorum saklama posetine bölüp 3gunde bitmesi mumkun değil cunku 2-3 hafta gidiyor o sekilde kullanim durumuma gore değişiyor
biryazmasali GiybetReis ben 3 gunde tukwtiyorum ama bilemyorum bence olur 1 ay kadar saklaybilirsiniz
Nilarasu GiybetReis ben veg&bones ve fide donusumlu aliyorum zaten 2 kullanimlik cikiyo kiz buzluga koyup napicaksin
defesiz GiybetReis kız çok kolay ya az etli kemiği suda haşla suyunu al🤣 bence dene bir kere o kaplara koysan olur bide buz poşetleri satılıyor onada olur evde buz için kalıp varsa ona dök sonra başka poşete atarsın donunca