Malum hamilelikte göbek deliğim pörtledi resmen. Çatlaklar deri sarkıklıpı derken kötü bi görüntü var şu an karnımda. Doğum yapalı 1 ay oldu ama göbek deliğim hala içeri girmedi bi garip duruyo. Eski haline ne zaman döner. Kendimi çok kötü hissediyorum karnım yüzünden her yer çatlak içinde. Baldırlarım bile çatlamış bu ne ya😵