Neseli5 Selam anneler, kıyma tadımına başlıyoruz, yağsız çift çekim kıymayı ceviz büyüklüğünde buzluğa kaldırdım, bugün tadım yapcaz, nasıl pişirmeliyim, ne kadar pişirmeliyim öğrenmek için sizlere sormak istedim 😃
Katya Neseli5 ben tarhanayla verdim önce . Haşladım sonra tarhana çorbası yaptım o suda , çatala ezip verdim. Kavuşunca sert oluyordu çünkü. Sonra sırayla yemeklere çorbalara kattım.
kitapkurdubebeninanasi Neseli5 ben tarhana corbasiyla vermistim ilk ve çok sevmistim sonraki verisimde sulu köfte yapmistim. Sonra yaninda patatesle tost makinesinde izgara gibi pisirmistim. Simdi bazen kahvalti da veriyoum kiymali yumurta seklinde.
Keskeuyusamm Ben ilk suda haşladım verdim sevmedi. Sonra çorbasına kattım. Sonrasında soğan ile kavurarak verdim ama pek sevmedi. Şimdi köfte yapıyorum bayılıyor
Neseli5 Keskeuyusamm bende yarım saat haşlandı, şimdi su koydum yine balkabağı koydum 2si bir haşlanmaya devam ediyorlar umarım beğenir 😃