Oğlum 12 ay 20 günlük uyanık olduğu zamanın %95 ağlamak mızmıZlanmakla geçiyor. Bir ton oyuncağı var hiç biriyle oynamıyor işi gücü kumanda, telefon, telsiz, tava, tencere, çekmece boşaltmak vb. Özgür bırakıyorum aslında ama bu sefer daha da çığrından çıkıyor. Yasak koyayım öğrensin diyorum bu sefer ağlama krizleri. 1 yaş sendromu olsun inşallah geçicidir yoksa kafayı yiycem