Anonim123 1 tog olan modelden aldım evim dün 24 e indi normalde 24.8-25 civarıydı içine uzun kollu zıbın ve alt giydiriyorum buna rağmen üşüyor sanki kızlar bu mümkün mü gece emzirirken karnı gurulduyordu göğsü de sıcak değildi çok üzüldüm bugün de hapşırıyor
Bsmom Anonim123 23-24 derecede önce sıfır kol zıbın sonra kısa kol daha sonra uzun kol olarak denedim üşüyor
Berenikom Kidzee de bend e böyle sorunlar yaşadım. Terliyordur. İçine sadece kısa kol zıbın giydirmeyi deneyin. Ben hep uzun giydirdim içine ve hep göğsü soğuk oluyordu