Benm kizimda 6 aylik olacak nerdeyse dogdugu gunden beri cok fazla kusuyor .bize de reflu dediler.ben baktim basa cikamiyorm artk onune şu salya onlukleri vs oluyor ya onlsrdan takmaya basladim bi nebze daha uzun temiz kaliyor kıyafetleri.eskiye nazaran azaldi kusmasi da zaten