glcncbn 2bebislianni Oto koltuğuna ben çok erken oturttuğum için devamlı oturur. Çocuğunuz 3 yaşında oturacağını düşünüyorsanız eğer alın bence. Kilosuna göre izofix koltuk bakabilirsiniz.
2bebislianni glcncbn bizimkide şuan oturuyor dogdugundan beri 9 aylık bebegimi ona oturtup kızıma yeni alcaktım besafenin
glcncbn 2bebislianni kızım 4 yaşında dah aönce kullandığı oto koltuğu küçük kızımda kullanmaya başladım. Büyük kızıma da koltuk yükseltici kullanıyorum.
2bebislianni glcncbn isofixle bağlanıyo değilmi o peki güvenlik açısından ne fark var besafenin 15-36 oto koltuğuyla ki acaba