5 ay önce doğum yaptım. Doğumdan 2,5 ay sonra çok yoğun bir saç dökülmesi başladı. Önce mevsimsel bir dökülme diye düşündüm çünkü her yıl yaşadığım ama bir ay içinde kendiliğinden geçen bir problem ama 2,5 aydır geçmedi. Giderek artıyo 2 ayda saçımın üçte biri gitti. Aynı sorunu yaşayanlar yazabilir mi?