yasacmalamalo ben de migrostan alıyorum ama indirimli hali bile 2.40 falana geliyordu bezin tanesi hemen orda hesapladım çünkü evde de bez kalmadığından minies aldım çıktım o bile 1,40 a denk geliyor iyice abarttılar bu zorunlu ihtiyaç neden herkes kaliteli mala kolayca ulaşamıyor yazık yani fakirleştikçe fakirleşiyoruz