Sena32 zaten dr.umuz oydu. Oğlum prematüre birgün ciğerleri dolu oksurüyor ememiyor aradım gidin acile dedi. Acil hiçbirşey yapmadı kendisinide 12 defa aradım açmadı. Rezil olduğumuz bir geceydi sayesinde. Tercih etmiyorum kendisini burdan gideceklere duyurulur. Koskoca hastane minik bir bebeğe bakamadı.