Kızlar 15 gündür şaşırdım katacağını.31 aylık oğlum var.15 gundur dediği olmayınca hep kendine vuruyor.Oraya buraya kafa atıyor.Kendini tokatliyor.Oturup ağlıyorum.Bu normalmi bu çocuk hic böyle degildi.Cok sakin bi bebek normalde.Geçicimi durum nolur biraz fikir verin bana!!Çözüm bulamıyorum.Uykuda bile vuruyor kendine