Arkadaşlar bebeğim 36 günlük oldu.. göbeği 10.günde düştü ama o günden beri akıntı durmadı. Doktorumuz 3 kez gümüş nitrat sürdü hala düzelmiş değil… yarın çocuk cerrahına göstermeyi düşünüyorum. Başına gelen var mı? Lütfen iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var…