Boncuk21 anne gögsüne hıc bır bıberon benzemez cnm cocuktan cocuga degısıyor o red durumu mesela benm kızım dogdugu gunden berı meme tutmadı sagdm verdm avent kullandm kardesım doğdugunda oda meme tutmqdı 3 ay boyunca avent kullandı ama 3 ayın sonunda meme tuttu annem aglasada verdı meme agzına bıberon degdıryo hemen meme veryodu savası annem kazandı 2 yasına kdr emdı bızım kız ne yaptıysam almadı sonuc oyle boyle buyuduler her bebek bır olmuyo tuta bılır tutmaya bılır