2 aylık kızım meme+mama gidiyorduk sütün yetersiz olduğu için. 2 gündür kızım biberonu ağzında sakız gibi çiğniyor anlam vermiş değilim. Sütüm de öyle aşırı değil ne yapıcam bilmiyorum. Aynı zamanda yalancı emziğe de alıştırmaya çalışıyordum acaba ondan mı oldu?