Ayazmom1 tabiki . Önce cezve ye elma koyuyorum kabuklarını soyup bi 10 dk pişiriyorum içine 1 yemek kaşığı irmik ekliyorum o da 5 dakika da pişiyor . Piştikten sonra içine yarım muz ekleyip blender dan bi kez geçiriyorum . Kavanoz mamanın aynısı oluyor