fairytaleofthestars happy___ dıştan bir şey yoktu, içten iltihap akıyordu dışa doğru antibiyotik kullandık maalesef
happy___ Bade28 evet doktora götürdük akıntı yok hafif iltihap var dedi sprey alkol ve antibiyotik merhem verdi . Mandal düşmek üzere alttaki yeşil mandal düşerse ortasında kalacak . Erken farketti biz inşallah geçer hemen 😞😔
happy___ Mandal düştü çok şükür sürekli alkolle temizleyip antibiyotik merhem sürüyorum . Göbeğine işedi mecbur yıkadım ama çok şükür iyi şu anda.
happy___ Kızlar kanama oluyor geçmedi hala . Her gün açıyorum atletine kan bulaşıyor . Böyle bir soru. Yaşayan oldu mu