Kızlar 48 gün oldu sezaryen yapalı, kanamam 30. Günde bitmişti. Dün akşam çok hafif lekelenme tarzında bir kanama oldu adet olduğumu düşündüm ama ardından ne gelen var ne giden. Nedir ki bu? Normal mi? Sezaryen sonrası kontrolümde doktor her şey yolunda demişti