Hellöööö Kızlar. Bundan yaklaşık 20-25 gün önce 4 aylık oğlumda bi anda vücutta pütürler çıktı. Önce aylık kontrolü yapan doktor vardı. Ona götürdüm alerji olmuş dedi. Ardından devlet hastanesine gittik alerji testi yapıldı çıkmadı ama giderek arttı. Ben tabi üzül üzül yıkıl. Neyse durumu gören eşim gel bi özel doktora gidelim dedi. Gittik doktor kakadan be belirtilerden yüzde 95 süt alerjisi dedi testlerde zaten çıkmaz dedi. Süt ürünleri diyeti verdi yavaş yavaş azalmaya başlamıştı kiiii bi anda feci şekilde geri döndü. Neyse ben o gün anneme gitmiştim annem de komşuya götüreyim bi okutayım dedi. Komşunun arkadaşının bebişi de böyleymiş. O aktarda bi krem yaptırmış ona da vermiş ondan sürelim demiş. Sürmüşler. Ama o akşam doktora da yazdım doktor bi de damla verdi. Akşam 3 damla verdim uyudu. Kızlar sabah bi uyandık hiç abartmıyorum 20 gündür duran egzama tamamen geçmişti şok oldum maşallah diyeyim siz de maşallah deyin o kadar mutlu oldum zira çocuğumu öyle görmek beni çok üzüyordu elhamdulillah düzeldi ama tabi ben süt diyetine devam ediyorum. Bunu sizinle paylaşmak istedim çünkü biliyorum bütün anneler çok üzülüyor 🥰