252525 ben 3 aylıkken aldım svava marka 16 aylık oldu hala onda uyutuyorum ama söyle bir durum var benim kızım ilk zamanlar zaten kalkamıyordu içinde 1 yaşına yakındı ilk kalktığında ama o zamanda yüksekte olduğunun farkındaydı asagı bakıyor ama özellikle kendini atmaya çalışmadı birde her uyandığında ağlar başka odada olsam bile uyanır uyanmaz haberim oluyor o yüzden hemen alıyorum yere bırakıyorum yani bu biraz çocuğunuza bağlı hareketli bir çocuksa sıkıntı olabilir birde ben alına kurdum gözümün önünde olsun düşmesin diye