UcuBulunamayanBant Biontech asi vurdurdum doktorlar kesin bişey söylemiyor bişey olur yada olmaz diye ama bebeğime sıkıntı olurmu diyede korktum açıkçası 3bucuk aylık yaptıran oldumu bı sıkıntı yasamadinizmi
Nalan96 UcuBulunamayanBant ben oldum tam da senin gibi 3 buçuk aylık filandı bebeğim ama bişey olmadı sadece bende ağrı yaptı koluma bir de vücuduma bebeğimde bişey farketmedim
GoktugAnnesiii UcuBulunamayanBant Ben bebeğim 12 günlükken ilk dozu, 33 günlükken ikinci dozu oldum. 3 aylık olduk bir sıkıntı olmadı. Özellikle doktorların bilgisi altında oldum aşılarımı.
Littlebird UcuBulunamayanBant 2 doz oldum emzirirken işkinde kızıma hafif ateş yaptı ama bir sorun yaşamadık ona da faydası olduğunu düşünüyorum
UcuBulunamayanBant Nalan96 aman iyi bari ya ins sıkıntı olmaz bizde de korktum valla sonradan benimde kolumda başladı şimdiden bı ağırlık var
UcuBulunamayanBant GoktugAnnesiii iyi bari ya bende sordum hem çocuk doktoruna hem aile hekimine hem ebeye kesin bişey söylemediler hiçbiri o yüzden tedirgin oldum birazda
Aselemine01- Bende 3 aylikken vurdurdum bana bisey olmadı ikinciui vurdurmaya gideceğim bugün ama her bünyeden bünyeye fark edermi bilemem
laliko35 UcuBulunamayanBant ilk dozu kızım 12 günlüktü 2.doz da 42 günlüktü 3.dozu da aralığın 24 inde oldum hem çocuk doktoruna danıştım hem doğum yaptığım doktora hemen ol dediler ve oldum
Seyda00 Beş günlükken ilk dozu iki aylıkken ikinci dozu oldum hiç bir sorun yaşamadım aşıdan hemen sonra emdi de iyi çok şükür ☺️
Nalan96 UcuBulunamayanBant ben 1 ay önce corona geçirdiğim için etki etmez sanmıştım ama yine ağırlık yaptı vücudumda ama hasta etmedi çok şükür
Purpura26 UcuBulunamayanBant Ben vurdurmuştum. Doktorum 3 saat sonra sütünü sağıp dök demişti. Ama hiç gerek yok diyen doktorlarda var. Bu konuda bir araştırma olmadığı için doktorlarda tam ne diceklerini bilmiyorlar
UcuBulunamayanBant Purpura26 aynen kuzenim çocuk doktoru ona sordum hamileyken kesin bişey yok o yüzden ben önermem dedi riske girip yaptırmadım şimdi tekrar sordum hem kuzenime hem kendi çocuk doktorumuza hem aile hekimine hepside kesin bişey olmadığı için bişey diyemeyiz dediler.ondan biraz korktum bende