Sunshinemom Bu nedir acaba? birde doğduğunda tırnakları uzun tipteydi şimdi kısa yayvan gibi olmaya başladı. Tırnak kesimiyle mi alakalı dicem ama yapçak bişeyim yok uyurken zar zorrr kesiyorum 4,5 aylık buarada
temmuz_annesi Sunshinemom kesimiyle alakalı canım normal o.ama o beyaz kenardaki ne anlamadım deri değiştiriyor gibi sanki
Makaron_88 Sunshinemom bnce kesimle alaklı evet tırnak kesimi zor ama el tırnaklarını yuvarlk ayak tırnakları düz kesim yapılmalı .siz zor kesildiği için düz kestiğinizde kıyısı sert deriyi iltihaplandırabiliyor törpüyle kenarları yumuşatabilirisiniz
Glshmrthmz Sunshinemom benim bebeğim de oldu çok kısa kesmeyin çıkarken tırnak batması oluyor çok küçük peçete koyduk 1 2 gün durdu tirnaginda ki oraya batarken enfeksiyon kaomamasi için
YorgunAna07 Sunshinemom tırnak batması olmuş iltihap olup kurumaya başlamış o yüzden öyle benimde bebeğim de oldu geçti sonradan
Melosing Tırnağının kenarı tahriş etmiş sanki bilemedim iltihap vs olsa kırmızı olurdu allah korusun. O köşeyi kesip Takip edin bir kaç gün isterseniz
Prenses_annesi22 Sunshinemom vala bzmkı daha yayvan babasına cekmıs bzmkı 😁 kesıyorm zorla 14 aylık asla elını vermyo kestıkten sonra bakyorm kalmıs azck tekrar duzeltıyorm
Sunshinemom Prenses_annesi22 doğduğunda hiç böyle değildi kesmeye başladıktan sonra oldu bnm yüzümden dedim herlde