Yazaksami Tahlil yapmadı alerji maması kullan dedi kilo alımını az buldu ama konuşmasında alerjiden bahsetmedi verdiği mamayı araştırma yapınca alerjik bebeklerin maması olduğunu gördüm kullanmayada biraz tereddüt ediyorum anne sütü günde 10 ml alıyordur sütüm az mama kullanıyoruz