Oğlum 1 yaşında omlet pankek kek kısacası katı ama yumuşak yiyecekleri gayet çiğneyerek yerdi
bi ara yutmamaya başladı dişlerden zorlanıyor heralde çiğnemeyemiyor diye düşündüm
ama artık yolundan çıkdı
omlet yaptım mesela çiğniyor çiğniyot ve tükürüyor ben inatla veriyorum o inatla tükürüyor
yiyen çocuğa noldu anlamadım bu durumu yaşayıp atlatan varmı nasıl çözebilirim
bu aralar hep muhallebi kıvamında yutması kolay şeyler istiyor ama neden 🤔