blue5 Arkadaslar merhaba oglum 3 gundur geceleri surekli uyanip meme istiyor artik dayanamadim doktora goturdum, doktor ek gidaya tadimlara basla dedi az kilo aldigi icin gece de kasik mamasi yedir dedi. Bir heves aldim ama dunde ayni sekilde uyandi saat basi.😭 demekki ac degil ben boyle anladim yine kalkinca. Bebegi boyle olan var mi neden boyle yapiyordur?
momy_16 blue5 5 ay 22 Günluk aynısı bizde de var canm doktor diş patlamış icten dedi çıkacak inşallah hayırlısıyla 💆🏻♀️
PelinByrktr blue5 alışkanlık, memeye uyuyorlar benim oğlum da öyle ama 1 yaşından önce kesmeyi düşünmüyorum gece beslenmesini
Ayazmom1 blue5 bizde 5 aylığız her saat başı uyanıyor geceleri ama açlıktan yani mamasını verdiğim gibi geri uyuyor
Aslin Benim bebeğimde öyle 6 buçuk aylık her saat başı ağlayarak uyanıyor memeyi veriyorum uyuyor geri hemen ama 1 saat bile olmadan geri kalkıyor çözemedim diş daha çıkmadı onun sıkıntısı mı gaz sıkıntısı mı anlayamıyorum bilgisi olan bunları yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim 🙏🏻
blue5 Aslin ay inşallah gecer ya disten olabilir mi acaba dun doktor damaklari sertlesmis erken dis cikarabilir demisti.🤔
Gokce122 Aslin benimde aynı sizin dediğiniz gibiiii 6 ay 8 günlük kızım . 1 aydır bu şekildeyiz yatırıyorum her saat başı ağlayarak uyanıyo sallamayıda kabul etmiyo memeyle susuyo bence alışkanlık oldu sanırım . daha diş yok gibi çünkü .😟
Fulyadoga1 4 ay 26 günlük saat başı meme istiyor aynıyız yani . Ama alışkanlıktan yapıyorlar bence . Benim ki baya emzik niyetine beni kullanıyor 😒 6 aylık olunca gece emmesini kesmeyi düşünüyorum
blue5 Fulyadoga1 ben emzikte veriyorum ama bu meme tutkusu cok farkli. 6 ay cok erken degil mi ben pek bilmiyorum ama. Anne icin uykunun bolunmesi epey yipratici.
Ozlemsssnnn35 Benim bebeğim 5 aylık ön alt iki dişi cıktı gaz sancısı var kolik bi bebekti zaten saat başı uyanıyor emziriyorum uyuyor artık tabiatı böyle herhalde diye alıştım cok ağladığı zaman gaz ilacını veriyorum gazını cıkartıyor yine uyanıyor ama bebeklerin huyu bu sanırım
blue5 Ozlemsssnnn35 ay lutfen gecici olsun😥 Disler erken cikabilir dedi doktor da:( belki de ondandir.
Fulyadoga1 blue5 gece uyanmalarında şu an bile emmiyor . Memeyi ağzına alıp uyuyor 🤦🏼♀️ Çok şükür kilosu falanda iyi doktora danışarak keserim yapabilirsem tabii 🥰 ama tabi dişte olabilir benim kızımda bu aralar genel olarak huzursuz ve alt iki diş beyazlamış belki onun etkisidir 🥰 Allah yardımcımız olsun kolaylıklar dilerim
PoyrazinAnnesi26 Her uyandığında memeyle uyumaya alıştığı için kalkıyor emzirmek yerine onu beşiğinde uyutmaya çalışın çok daha alismadan yoksa o uyanmalar daha çok sıklaşır
blue5 PoyrazinAnnesi26 ay evet her agladiginda meme veriyorum aliskanlik mi yaoti gercekten? Ama meme almadan asla susmuyor ne yapmaliyim?
sincapinannesi 7 ay 4 günlük yaklaşık 5.aydan beri uykusu aşırı problem … gece saat başı uyanıyor gündüz uykuları da bitti.. 6 aylıkken diş çıkardı biz de ondan dedik ama diş de çıkalı bir ay oldu.. ben de ek gıdaya erken başladım çevredekiler sürekli açlıktan dediği için… hiçbirşey değişmedi pişman oldum.. doktora gittik kansızlık e d vit eksikliği uykusuzluk yapar dedi kanı iyi çıktı d vit eksikmiş.. vitamini değiştirdik miktarını artırdık 15 günü geçti birşey değişmedi 🤷🏻♀️ Bence de alışkanlıktan yapıyorlar.. hatta d vitaminiyle çözülseydi burda post açacaktım sevinçli bir şekilde 😂 ama olmadı
Egelim blue5 Tetagil kullanabilirsiniz, içeriği temiz ve bitkisel. Uzun süredir oğluma kullanıyorum ve çok memnunum, kurtarıcım oldu diyebilirim. Muhtemelen sizin oğlunuz da diş çıkarıyor, onun ağrısı ve huzursuzluğu ile uyanıyor.
PoyrazinAnnesi26 blue5 sütünüz yetmediğini düşünüyorsan yatmadan önce mamasını içir her kalktığında da emzirma aciktigi saati bilirsin zaten pis pisla beşiği sallama gibi uyutmaya çalışın ben 7 aydır o hatayı yaptım aşırı bağlı oldu dışarıda bile uykusu gelince emmek istiyor ortalığı yıkıyor 4 gündür ugrasiyorum dün alismis her uyandığında salladım uyuya kaldı başardım yani sen daha basindasin daha kolay alışır insallah