Kızlar bebeğim 3 haftadır ateşi sürekli 37 37.7 ve 38 ölçüyorum 1 hafta önce çocuk doktoruna götürdüm üst solunum yolu enfeksiyonu var dedi antibiyotik ve ateş düşürücü minafen verdi ama kızımın ilaç almasına rağmen ateşi düşmüyor sürekli 37 le 38 arasında değişiyor sizce ilaçların etki etmesini mi bekliyim yoksa tekrar hastaneye mi götüreyim hastahane ortamını hiç sevmiyorum buralarda özelde olsa devlet de olsa hastaneler çok doku oluyor temizliğe hiç dikkat edilmiyor