37 günlük bebeğim var en son 3 te besledim 9 a kadar mışıl mışıl uyumuşuz açlıktan uuanmamıs cocuğum. Allaha şükürler olsun çok sorunlu bir bebek değil ama haftanın 4 günü güzel uyuyorsa 3 günü uyumuyor. Bunu da kakasını haftada 2 kere yapamasına bağlıyorum 😩
dün misafirimiz vardı ev kalabalıktı, haliyle akşam 6 da bir uyandı doğru dürüst uyumadı ondan sonra oh dedim gece uyur dilimi esek arıları soksaydı 🤭
ne derdi vardı bilmiyorum gece 12 de bir başladı ağlamaya karnı tok altı temiz duşunu yaptırdım ne derdi var bu cocuğun diyorum sadece bezini takmadan çıplak yatarsa susuyor. Saat gece 3 oldu tekrar mama verdim onunda 70 cc anca içti içmedi kalanını ağlamaktan. Sanıyorum uyuduğumuzda sabab 5 di. Yorgunluktan olsa gerek sabah 9 da uyandım uykusunda besledim 🤢 uyusa bir dert uyumasa bir dert vallaha