AfraZ valla tahsilaroğlu nun peynirini veriyorum ben.
Hiç kasmadım yemeklerde falan.
Ek gıda ya geçeceksin dedi doktor. İlk hafta sebzelerin tamamını haşladım verdim. 2. Hafta anam babam usulü. Biz ne yediysek ona da verdim. Ezmedim, pürede yapmadım.
Herşeyi yiyor zaten.
Sadece eti 7. Ay da verdim. Zaten 7,5 aylıkken de pirzola, böbrek, yağ falan yedi. 🤭